ÎNCHIS până pe 8 mai la centrele Premier Energy (foste CEZ), cu excepția zilei de 2 mai

Fosta companie CEZ Vânzare, actuala Premier Energy Furnizare, a anunțat programul centrelor de relații cu clienții în perioada minivacanței de 1 mai și Paște.

Centrele de Relații cu Clienții Premier Energy Furnizare nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 1, 3, 6 și 7 mai.  Doar pe data de 2 mai se desfășoară program de lucru cu publicul.

 ,,Centrele de Relații cu Clienții Premier Energy Furnizare nu vor avea program de lucru cu publicul în ziua de 1 mai și în perioada 3-7 mai 2024, inclusiv, reluându-și activitatea în data de 8 mai 2024. Pe data de 2 mai se vor desfășura activități de lucru cu publicul. Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 1, 3 si 6 mai 2024  ca zile libere la nivel național. Pentru ziua de 7 mai 2024, a treia zi de Paște, se va acorda zi liberă plătită, conform CCM,, anunță compania.

În data de 2 mai și începând cu 8 mai, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Băilești, Câmpulung, Caracal, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle și Iași (09:00 – 17:00).

În tot acest timp specialiștii Premier Energy Furnizare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:

  • Chatul cu un consultant Premier Energy – chatul online, implementat de furnizor pe website-ul https://www.premierenergy.info/  este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
  • Info Linia Premier Energy, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informații comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
  • Clienții pot primi informațiile de care au nevoie și fără a intra în contact cu un operator uman apelând Info Linia Premier Energy, prin intermediul soluției digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informații despre situația facturilor și plaților.
  • Transmiterea unei solicitări la adresa de email contact.clienti@premierenergy.ro
  • Numărul de fax: 0248 524 834
  • Prin corespondență scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, județul Gorj.


de pe realitateaoltului.ro

No comments

Random Posts

3/random/post-list