A intrat în reparații PODUL FEROVIAR peste râul OLT, situat între stațiile DRĂGĂNEȘTI OLT și FĂRCAȘELE

O investiție de 1,73 MILIOANE lei, cu finanțare asigurată din fonduri nerambursabile PNRR, pentru viteza maximă de circulație de 120 km/h, anunță CFR pentru infrastructura feroviară din județul Olt. PODUL FEROVIAR peste râul OLT a intrat în reparații.

În perioada 15 aprilie – 31 mai, între stațiile Drăgănești Olt – Fărcașele, s-a deschis șantierul pentru lucrări la podul peste râul Olt, pe FIRUL I, unde va fi demontată suprastructura căii de la km 143+280 până la 143+720 și înlocuită cu materiale noi de cale – șină, traverse și material mărunt de cale – etapă urmată de lucrări de profilat și buraj mecanizat.

,,Au început lucrările de tip QUICK WINS pentru ridicarea restricțiilor de viteză pe PODUL FEROVIAR peste râul OLT, situat între stațiile DRĂGĂNEȘTI OLT și FĂRCAȘELE, lucrări în valoare de 1,73 MILIOANE lei, fără TVA, cu finanțare asigurată din fonduri nerambursabile PNRR, pentru viteza maximă de circulație de 120 km/h. Lucrările de reparații punctuale a suprastructurii căii pe podul de cale ferată peste râul Olt, situat între stațiile DRĂGĂNEȘTI OLT și FĂRCAȘELE, sunt incluse în programul de lucrări tip QUICK WINS (LOTUL 17) și au drept scop ridicarea restricțiilor de viteză, îmbunătățirea condițiilor de circulație, prin creșterea vitezei maxime până la 120 km/h, și optimizarea gradului de siguranță,, anunță CFR.
În timpul lucrărilor TRENURILE VOR CIRCULA doar pe FIRUL II între stațiile stațiile DRĂGĂNEȘTI OLT și FĂRCAȘELE, cu restricție de viteză, pentru protecția muncitorilor, în zona șantierului.
În această perioadă, sunt:
  • ȘANTIERE DESCHISE pe linia 100 între OLTENI și FĂRCAȘELE: 6 șantiere pe intervalul Roșiori Nord – Fărcașele, pentru lucrări de tip QUICK WINS, pe o lungime totală de 18,32 km, unde viteza maximă de circulație, după finalizarea lucrărilor, va ajunge la maximum 120 km/h:
Lotul 3 Rădoiești – Atârnați, Fir I, km 85+880 – 90+500
Lotul 4 Rădoiești – Atârnați, Fir I, km 90+500 – 94+000
Lotul 6 Rădoiești – Atârnați, Fir II, km 92+033 – km 93+932
Lotul 9 Roșiori Nord – Măldăeni, Fir I, km 101+330 – 106+000
Lotul 10 Roșiori Nord – Mihăești (linia II, stația Măldăeni)
Lotul 17 Drăgănești Olt – Fărcașele, Fir I, km 143+280 – 143+720
  • ȘANTIERE DESCHISE pe linia 101 PITEȘTI – CRAIOVA: Lotul 20 Pârvu – Falfani, km 127+500 – 129+500 – lucrările pe linia II din stația Costești
  • Lucrări QUICK WINS FINALIZATE pe linia CF PITEȘTI – CRAIOVA, unde a și fost redeschisă circulația feroviară
→ Lot 18 Pitești – Pârvu, km 111+950-113+150
→ Lot 19 Bradu de Sus – Costesti, km 117+230 – 118+350
→ Lot 21 Falfani – Stolnici, km 138+050 – 138+130
→ Lot 22 Stolnici – Harșești, km 146+100 – 146+642
→ Lot 23 Stolnici – Corbu, km 149+950 – 150+900
→ Lot 26 Stația Pielesti, km 235+550 – 235+700)
Pentru ultimele 13 loturi (Lot 1, Lot 2, Lot 5, Lot 7, Lot 8, Lot 11, Lot 12, Lot 13, Lot 14, Lot 15, Lot 16, Lot 24 și Lot 25), SRCF Craiova a predat deja amplasamentele constructorilor, pentru organizarea șantierelor și depozitarea materialelor.


de pe realitateaoltului.ro

No comments

Random Posts

3/random/post-list