Corespondența primăriei cu cetățenii, prin e-mail, la Caracal

În contextul procesului de digitalizare a serviciilor publice și al dorinței de a facilita o comunicare mai rapidă, mai sigură și mai eficientă cu cetățenii, Primăria Municipiului Caracal lansează comunicarea online. Cetățenii, persoane fizice ori juridice, pot primi informații și documente prin poșta electronică.

Serviciile electronice de corespondență cu administrația municipală pot fi alese și de către caracaleni. Primăria i-a informat pe beneficiarii serviciilor sale cum pot folosi digitalizarea.
,,În conformitate cu reglementările legale în vigoare Primăria Municipiului Caracal poate să vă transmită informări și acte administrative direct pe email.
Pentru a facilita acest proces, invităm titularul rolului fiscal/reprezentantul legal al persoanei juridice să se prezinte la sediul Direcţiei Venituri din str. Cuza Vodă nr.15 (Parc-fosta Popicărie) în vederea completării unui formular în care menționează adresa de email pentru corespondență.
Prin transmiterea adresei de e-mail veți beneficia de următoarele avantaje: primirea rapidă și sigură a notificărilor și informărilor; eliminarea întârzierilor generate de corespondența prin poștă; acces permanent la documentele transmise, direct din spațiul personal online; reducerea consumului de hârtie.
Datele furnizate vor fi utilizate exclusiv în scopul transmiterii comunicărilor oficiale din partea Primăriei Municipiului Caracal. Prelucrarea datelor se face în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) și legislația națională în vigoare. Primăria Caracal asigură confidențialitatea și securitatea datelor transmise prin intermediul canalelor electronice și nu le va utiliza în alte scopuri.,, a transmis primăria.


de pe realitateaoltului.ro
Sent via IFTTT

No comments

Random Posts

3/random/post-list